Branding Konzultáns2020-02-25T22:55:00+00:00
„Az ország egyik legismertebb marketingtanára”
Kreatív magazin, a hazai kommunikációs szakma vezető havilapja
„A 21. századi „edutainment” műfaj eklatáns példája: szórakoztatva okít.”
Koltai Andrea, a ChelloCentral Europe kereskedelmi vezetője
„Ahogyan ő írja, a marketing alapja a JPÉ, azaz Józan Paraszti Ész.”
Hajdu Zoltán, a SmartStaff Hungary munkaerő közvetítő cég ügyvezetője, értékesítési-, motivációs- és vezetői tréner
„Kiváló és hiánypótló munka a márkaépítés területén.”
Deli-Gray Zsuzsa PhD, az EcoleSupérieure des SciencesCommercialesd’Angers (ESSCA) professzora
„Remélem a szakma elgondolkodik, hogy ezt így is lehet.”
Feitel Balázs, az Ipsos Hungary ügyvezető igazgatója

Szakterületem a városmárkázás és országmárkázás,
de e mellett klasszikus termékek, szolgáltatások brandingjében is tapasztalt vagyok.
Ennek kapcsán szívesen vállalok tréningeket, workshopokat,
de igény szerint személyes branding konzultációt is.

Tréning, workshop

Van, hogy egy intenzív branding tréning, workhsop vezetésére kérnek fel.
A High-Care szépségápolási franchise cégnek immár tíz éve tartok ilyeneket,
de volt alkalmam a Magyar Turisztikai Ügynökségnek is.
Ilyenkor az ügyféllel előre leegyeztetett tematika mentén haladunk végig a nap során,
mely bizonyos fokú rugalmassággal módosítható a helyszíni igények függvényében.

Ez kell nekem, érdekel >

Branding konzultáció

Ezt a szolgáltatást elsősorban kisvállalkozások kérik, olyanok, akik a márkaépítés elején járnak vagy abban megakadtak.
Ilyenkor egy fél napon vagy egy teljes napon keresztül az adott vállalkozással foglalkozom,
intenzív kérdezz-felelek zajlik, meghatározott struktúrát követve.
Az elmúlt években többek között a Táblácska.hu vagy a Dajkó Group kért ilyen konzultációt.

Jelentkezem >

Miért éppen Dr. Papp-Váry Árpád?

Két évtizede foglalkozik márkaépítéssel, egyetemi oktatóként, kutatóként
jól ismeri annak trendjeit, tanácsadóként pedig napi gyakorlatát.

Mintegy száz ügyfélnek dolgozott már, mikrovállalkozásoktól kezdve
a multinacionális vállalatokig, de szívéhez a legközelebb a városmárkázás áll.

Nemcsak doktori (PhD) fokozattal, de habilitációval is rendelkezik,
így a tudományos megalapozottság minden esetben biztosított.

A Magyar Marketing Szövetség alelnöke,
a Marketing Summit és más konferenciák rendszeres előadója.

A Budapesti Metropolitan Egyetem nagyobbik fakultása,
az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar dékánja.
Ugyanitt szakvezetője a kereskedelem és marketing alapszaknak,
a marketing mesterszaknak és a digitális marketing executive MBA programnak is.
Három ízben nyerte el „Az év oktatója” címet, melyet közel ötszáz oktató közül
egyetlen egy tanár érdemel ki a diákok szavazatai alapján az egyetemen.

Összesen öt, kifejezetten brandinggel foglalkozó könyv szerzője. A Google-ben a márkázás,
városmárkázás és országmárkázás szavakra keresve egyaránt első találatként jelenik meg.

Gyakran lehet találkozni vele a médiában, szakértőként rendszeresen kérik ki
véleményét tévé- és rádiócsatornák, nyomtatott és offline sajtóorgánumok.

Branding könyvek

Olvassa el, kik és hogyan ajánlották a könyveket! >

Márkaszakértői médiaszereplések

A hónap sikere

Kérdése van? Írjon nekem:

Vezetéknév *
Keresztnév *
E-mail *
Telefonszám

Üzenet